Et lite pip

 

Nå har bloggingen blitt helt nedprioritert i det siste. Jeg har heller valgt å slappe av når jeg kan. Enten er det skole, trening, russestyremøter, venner, kjæresten, familien osv. Skolen har begynt for alvor med min første prøve på torsdag om middelalderen, den første store innleveringa i naturfag til fredag, min første vanskelige gammelnorsk-bok å lese ut til torsdag. Ellers er det lekser med oppgaver her og der. Da tenkte jeg rett og slett at jeg skulle gi en liten lyd fra meg med en kort oppsummering på hva som har skjedd i det siste. En gladnyhet jeg fortsatt ikke vil si så mye om på bloggen (hahaha, NEI jeg er ikke gravid), jeg er med på å planlegge neonpartyet vi arrangerer neste helg, det er mye fokus på skole, jeg har faktisk trent pole et par ganger og det har gått fint, jeg er fortsatt desperat etter en deltidsjobb og ellers er livet som det skal være. Stress, slit, blod, svette og tårer, neida men joda. 


Vi blogges vel igjen snart eller etterhvert når jeg føler for det! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg