Too bad at this

 

Da har jeg altså fått min første klage over at jeg ikke har blogget på en stund, det var nemlig fra Marte! For øyeblikket bor Marte i London som au pair, det skriver hun om på bloggen. Check it ooout! Hadde jeg hatt penger, hadde jeg lett dratt for å besøke henne. De har jo alt mulig i London, det viktigste for meg er shoppingen selvfølgelig, hahaha. Og man må jo ikke glemme maten, for jeg er et matvrak… Det er et sted jeg virkelig kunne tenkt meg å besøke, også er det ikke så veldig langt unna heller. 

 


 

Jeg hadde sikkert kunnet spare opp penger til det, men problemet er det å faktisk spare. Det klarer jeg ikke. De pengene jeg en sjelden gang får inn, blir brukt opp. For to dager siden trente jeg litt pole også, det var utrolig tungt egentlig. Sikkert fordi jeg trener så uregelmessig og gir opp så lett når jeg blir sliten. Jeg får prøve mitt beste med å begynne å trene mer! Det klaffer selvfølgelig ikke helt med skole og fritiden min, jeg har vært ganske opptatt i det siste med mange planer. Enkelte dager har jeg ikke hatt en sjanse til å røre hverken pcen eller stanga. Det er hardt å være travel vet dere. 

 

Forresten, om dere ikke fikk med dere linken til Marte’s blogg er den: marteilondon.blogg.no!

 

1 kommentar
    1. Åh Maria da <3
      Ja du må altså bare blogge! E så koselig å følge med på ka som skjer hjemme i H-town 🙂
      Og herregud så mye mat æ sku vist dæ om du kom hit, ta å google "Borough Market", det e faktisk himmeln førr dæ :*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg