On the pole again

 

Til tross for at jeg hadde feber både tirsdag og onsdag, måtte jeg ta det store steget å vaske badet og støvsuge litt. Da jeg var ferdig tenkte jeg jo “hmm, jeg har jo allerede varma opp!”, og da kasta jeg av meg klærne og kasta meg opp på stanga istedet. Jeg var tidlig ferdig idag siden vi har hatt bokmål-tentamen. 1/4 norsktentamener gjennomgått, woooho!!!

Det var godt å komme seg igang igjen, og jeg tok meg til og med bryet til å sette opp kameraet! Litt slapp ennå, men et par greie bilder ble det nok. Jeg har innsett at jeg faktisk gjør akkurat det samme hver eneste trening. Varmer opp stanga med et par spins, inverter litt, tar en superman eller to, prøver meg på russian layback, prøver en side saddle superman, og når jeg er megasliten gir jeg meg. Jeg trenger virkelig noe nytt i rutinene. Stanga er lav, jeg sliter med de samme tingene hver trening, og jeg tar så lange pauser mellom hver gang jeg trener at det ikke blir noen framgang uansett. 

 

 

Også ser jeg at det er på tide å lære litt nye moves, jeg gjør jo det samme på bilder hele tiden jo??? Tror ikke de fleste som leser bloggen min har satt seg så mye inn i polemoves akkurat, men det er jo lov å spørre likevel. Any ideas? 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg