Anastasia

 

HELG!!!! Mamma og storesøster var i Tromsø igår, da tok de med seg hjem en Anastasia dipbrow pomade til meg! Jeg har fargen dark brown, den er ganske mørk og er akkurat i grenseland for meg, men jeg hater å ha for lyse bryn. Ihvertfall når jeg har på eyeliner og slike ting som gjør øyene ekstra mørke. 

 

 


Har lyst til å få til såkalte ombre-bryn, men jeg må nok øve litt mer! Andre gang jeg prøver “flytende” øyenbrynsminke, så det er vel greit nok.  

 

Jeg er iallefall veldig fornøyd så langt, den er som sagt i grenseland til å være for mørk, men det tror jeg er en vanesak egentlig. Det er jo ikke sånn at jeg har platinablondt hår og kullsvarte unaturlige bryn liksom. Jeg merker at den er drøy i bruk da! Det skal veldig lite til før man får nok pomade til hele brynet. Nå skal jeg snart spise litt middag før jeg tar turen til storesøster & da family. Ha en fin kveld!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg