Simple moves

 

Igår hadde jeg en ørliten “treningsøkt” etter skolen bare for å få tatt et par bilder. 

 

 


Hahah, et flott bilde av meg som prøver å meditere bort den jævlige remi sit-smerten, neida… 

 

 


Her var det ikke plass til mye, nei! Bare såvidt føttene vises. Litt stomach rolls, men det tåler man. Liker forresten at håret ser litt langt ut når jeg er opp ned, trist det ikke er sånn til vanlig altså. 

 

Nå må jeg virkelig skvise inn tid til en ordentlig poleøkt snart, hele helga er jeg opptatt. Idag skal jeg og Mathias til Sortland og imorgen er det bare å komme seg hjem til Harstad igjen for å pakke ut og pakke ned igjen for å dra til storesøster. Der skal det sminkes, for vi alle skal nemlig på halloweenfest om kvelden. Forhåpentligvis tar jeg et bilde eller to av hvordan jeg skal være utkledd, det gjorde jeg nemlig ikke i fjor… Typisk meg! 

 

God helg dere! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg