Eyebrow timeline – through thick and thin

 

De fleste av oss som startet å interessere seg for bryna sine tidlig, har gått gjennom et par faser. Jeg skal innrømme det med en gang; alle fasene mine blir jeg nesten skremt av den dag idag. De bryna jeg har nå, har jeg hatt i rundt et år og kan si meg fornøyd, men det sjokkerer meg ikke om jeg om noen år blir flau av å se tilbake på meg selv slik jeg ser ut nå også. Her får dere jo også se en forandring av hele utseendet mitt generelt!

 

Da starter vi. 2010 folkens – året der det hele startet. 

Her ser man meget lite av bryna, men selvfølgelig klarer jeg ikke å huske passordet på min gamle pc der alle de flotte, gamle bildene ligger. Dette var altså det beste jeg fant, men her hadde jeg helt naturlige bryn. Det var vel i slutten av 7.klasse vil jeg tro. 

Da jeg begynte på ungdomsskolen tegna jeg dem utrolig sterke og ganske tykke, det så helt jævlig ut. Det er så typisk at jeg ikke har noen bilder av det tilgjengelig, men det får være for denne gang!

 

Fortsatt i 8. klasse, nå var det blitt 2011 og jeg hadde sluttet å tegne dem. 

 Kjempefin øyesminke, det må jeg virkelig si… (hvorfor så jeg ikke på tutorials på youtube???)

 

 

Mars 2011. Her hadde jeg startet å nappe litt. 


 

 

Noen uker senere så det mildt sagt litt verre ut. 


 

 

Mai 2011. Weak eyebrow game AF og klumpete edderkoppvipper. 


 

 

Oktober 2011. 


 

 

Desember 2011. Det ene brynet var helt ok, det andre var ikke. 


 

 

Januar 2012. For en avstand?!?!!? Jeg gikk seriøst fra bryna på bildet over til DETTE HER???


 

 

April 2012. Litt flau er jeg jo…


 

 

Juli 2012. For skarpt tegna og unaturlig. 

 

Oktober 2012. Avstanden er jo helt vill…

 

 


Desember 2012. Skarpe og unaturlige.


Ikke så veldig bra nappa her heller seg jeg. 

Mars 2013. Her var jeg altså blitt pinkie. 


 

 


April 2012. Naturlige, usminka bryn. 


 

 

Juni 2013. 


 

 

Juli 2013. Usminka med ekte tattoo. 

 

September 2013. 

Herregud altså… Dette så jo faktisk ut som sædceller???

 

 

Januar 2014. 

 

Mars 2014.


 

 

Juni 2014. 


 

 

August 2014. Nå hadde jeg begynt å skjerpe meg litt altså. Startet å bruke en lysere øyenbrynsblyant. 


 

 

Oktober 2014. Litt for markerte bryn. 


 

 

November 2014. Begynte å ta i bruk brynpudder istedet for blyant. 


 

 

 April 2015. De forandra seg ikke særlig mye, men nå begynte jeg å tegne/skyggelegge dem litt mer naturlig (med brynpudder fortsatt).

 

 

Juni 2015. Tykkere. 

 

 

 

Oktober 2015. Nettopp fått Anastasia Dipbrow Pomade i gave, i fargen dark brown så dette her var andre gangen jeg prøvde det ut. Litt for mørkt. 

November 2015. 


 

 

Mars 2016.

 

Så, hva var verst og hva var best? 

 

 

1 kommentar
    1. Bryna på siste bildet passer deg veldig bra, men skal ikke se bortifra at det er på grunn av du har vokst og blitt ei vakker ung kvinne iløpet av de få årene 🙂 *No perv, promise!* Helt ærlig, brynene dine ser bra ut på alle, rett og slett fordi du har hatt forskjellige stiler og prøvd og feilet litt opp gjennom årene.
      Må ikke slå så hardt ned på deg selv ^^ Du er kjempepen både med og uten sminke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg