Mitt halloweenkostyme

 

 

Litt sent oppdatert, men dette året kledde jeg meg ut som……. 

 

Tadaaa, en klovn! 

 

Årets halloween var heldigvis på en lørdag, men uheldigvis den ble dessverre litt dårlig og stressende. Vi kom oss sent igang med sminkinga, vi skulle sminke kjærestene våre også og i tillegg spise pizza fordi vi var sultne! Jeg brukte veldig lang tid på sminken fordi jeg ikke fikk til og dermed måtte jeg fjerne masse og tegne på nytt/legge nytt lag. Ikke bare det, men vi laget også sår av latex, så for hvert lag man tok på måtte man vente til det var tørket før man tok på et nytt. Veldig frustrerende og stressende. Det ble sent før vi i det hele tatt dro, og jeg tror vi ankom festen i 11 tiden på kvelden. Det var nesten nach-stemning allerede. Så det endte med at jeg ville hjem tidlig som vanlig, haha… 

 

 

Ellers har jeg funnet meg jobb på en cafè til AD-dagen som skal være på bursdagen min. Hurraaa, jeg slipper skole på bursdagen min og det er i tillegg på en fredag! Lørdagen etter blir det byen sammen med koselige folk, så det ser jeg mye fram til. Det har vært mye stilt fra meg på bloggen i det siste, men unnskyldningen er den samme. Lite tid, mye planer, mye skole, ting å tenke på og da har det vært lite til overs for blogginga dessverre. Men jeg prøver iallefall så godt jeg kan, og flere innlegg kommer etterhvert 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg