Soon to be 18

 

Ja, folkens. I morgen er dagen jeg har snakka om så lenge nå, dagen jeg er myndig! Jeg leste gjennom arkivet tidligere idag der det stod i sommerferien at det enda var 127 dager igjen til jeg fyller 18 år. Tenk det, 127 dager (snart) har gått så utrolig fort! Tiden fram mot bursdagen min har gått helt sykt raskt, selv om jeg har venta på det. I morgen er det AD-dag med jobbing, så rekker jeg forhåpentligvis polet for å kjøpe meg vin, for på lørdag skal jeg feire! 

 

Dagen idag har gått til skole, støvsuging, American Horror Story, spaghetti ala capri og litt sånt. Har bare chilla hjemme hele ettermiddagen og kvelden. Har selvfølgelig sett på pole-videos på youtube og gjett om jeg har lyst til å trene nå! Er det ikke veldig typisk at jeg nettopp har lakka neglene og klokken begynner å nærme seg for sent til å trene? Hadde jeg ikke måtte stå opp tidlig imorgen hadde jeg garantert kastet meg på stanga. Det er jo også det at jeg alltid må dusje etter trening, og det rekker jeg nok ikke. Sad but true, og hele helga er lovet bort med andre planer. 

 

4 kommentarer

Siste innlegg