Ukas gjøremål

 

 

Etter ei herlig langhelg var det mildt sagt jævlig å stå opp tidligere idag. Jeg kom meg heldigvis ikke opp senere enn 06:50, så da er jeg fornøyd. Det er utrolig kaldt og hele skoledagen til nå har jeg sittet her med parkas og lue. Når jeg tenker meg om har jeg bare svart på meg idag. Svart parkas, svart lue, svart bukse og svarte sko. Det forklarer hvor lykkelig jeg er for å være tilbake på skolen. 

Langhelga brukte jeg til blant annet en koselig kveld og overnatting hos storesøster med en aldri så liten bytur dagen etter, første treningsøkt med Lisabeth på flere måneder, en kveld med avslapning og mye soving, en kveld med kjøring, enda en kveld hos storesøster med den norske favorittserien vår for tiden; Lillyhammer. Denne uka er det et par ting som skal gjennomgås. 

– Prøve i rettslære på onsdag

– Prøve i naturfag på fredag 

– Få rens på bilen 

– Handle julegaver på fredag (Black Friday er en gylden mulighet pga salg) 

– Forhåpentligvis en ny treningsøkt med Lisabeth igjen 

– Bytte bank 

 


Ansiktsmaske sammen med storesøster, legger ut en produktanmeldelse etterhvert! 

 

Neste uke har vi de tre siste tentamene pluss en fagdag, og ellers er det bare fire skoleuker igjen til det er juleferie og det ser jeg virkelig fram til! Sorry altså, nå har det vært dårlig med bloggingen i det siste, og ikke minst kamerabruken. De siste innleggene jeg har postet har jo bare vært med kamerabilder nesten, skjerpings til meg selv! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg