Becoming a makeup addict?

 

 

Hei folkens! I det siste har jeg både fått i gave og selv kjøpt litt sminke og kosmetikk. Jeg har begynt å tenke mer på sminke, se mer på sminke og slikt. Jeg har bestilt litt på ebay, fått noe i bursdagsgave og vært litt i butikker osv, så jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av disse tingene! 

 

Øyenskyggepalett fra No7, vipper fra Ebay, Dermacol-foundation, Mary Lou Manizer fra The Balm, kost fra Ebay. 

 

 

Vippene bestilte jeg på Ebay og fikk dem i posten for noen dager, de er fine og veldig billige. LINK HER.  10 par for bare 33,- og gratis frakt. I tillegg kom de ei uke før den tidligste forventet leveringsdatoen! Forventet leveringstid var fra 3. desember til 30. desember.  

 

 

 

Øyenskyggepaletten kjøpte jeg på Boots apotek for et par dager siden. Det kostet 299,- og har 20 forskjellige farger. Denne minner meg nesten om en mini-laptop, hahaha! Er fornøyd så langt. 

 

 

Dermacol foundation som jeg blant annet fikk i bursdagsgave hos storesøster. Denne koster rundt 80-100 kroner, kan kjøpes på ebay og den har “full coverage” etter min mening! Bruker man for mye av denne på huden, altså et tykt lag, syntes jeg at man kan få litt kakete hud, men wow altså! Den dekker bra, den er drøy i bruk for man trenger bare bittelitt og den er billig. Tror jeg har i den lyseste fargen, den er dessverre littegranne for lys men jeg bruker pudder og solpudder over da, så det er ikke egentlig et problem. Ellers vil jeg advare mot å bruke den hver eneste dag, da den er ganske tykk og man kan lett få kviser av denne hvis man bruker den for mye. 

 

 

Mary Lou Manizer blant annet fikk jeg i bursdagsgave hos kjæresten. Denne har jeg lenge ønsket meg etter å ha hørt mye bra om den, og den er jo faktisk bra også. Glitrer jo i trynet mitt etter jeg har brukt den, hahaha. Neida… Men den har mye shimmer og highlighter bra! Kosten fra Ebay ble også med på kjøpet i bursdagsgaven fra kjæresten, jeg hadde sendt han masse linker på ting jeg ønsket meg (lurt, så risikerer man ikke å få noe man aldri noen sinne kommer til å ha bruk for). Denne er overraskende bra til å være så billig! Finner ikke den rette linken til den akkurat nå, men det er iallefall en helt lik som DENNE

 

 

Ellers har jeg også kjøpt vippelim, fått i gave en krukke med ansiktsmaske som jeg syntes er utrolig morsom og veldig bra, så denne skal få sitt eget innlegg! Dessverre kan jeg ikke sminke meg like mye som jeg ønsker å gjøre både fordi jeg er dautrøtt hver eneste morgen og heller prioriterer å sove lengre istedenfor, også har jeg fått litt utslett i ansiktet så jeg prøver å ha huden puste i et par dager nå som vi har tentamener på skolen. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg