Julekjoler på lavt budsjett

 annonselenker

 

 

Nå nærmer julen seg raskt, og derfor er det lurt å ha julekjolen på plass before the shit’s going down! Med det mener jeg enten julaften, nyttårsaften, på julefesten eller når man måtte ønske å bruke kjolen. Er dere ca. like fattige som meg, har jeg noen fine kjoler fra Nelly jeg gjerne vil vise! 

 

Kjolene for en hundrings (eller mindre!) 

 

Off-shoulder paljettkjole i svart

 

Detailed back dress. Denne skulle etter min smak gjerne vært litt mer rød, men den funker!

 

Gathering dress i svart. Ser man nøye etter har denne et mønster, så den er jo ikke for kjedelig heller da!

 

 

Kjolene fra 100-200 kroner. 

 

High neck kjole i rød uten ermer. 

 

Tettsittende kjole i rød/vinrød. 

 

Enkel, fin og svart kjole, stroppene går i kryss på ryggen. 

 

 

Kjoler fra 200-300 kroner

 

Rød kjole med “strappy back”

 

 

En grå, litt lengre tettsittende kjole. Som dere ser er det veldig fint med et litt stort smykke til! 

 

 

Det er jo jul, så hvorfor ikke ha noe grønt også? Grønn, tettsittende kjole med high neck. 

 

 

Rød keyhole kjole, denne syntes jeg er kjempefin! Funker lett til julaften liksom. 

 

 

Rød, tettsittende, high neck og glidelås på ryggen. En utrolig flott kjole! OBS! Hører denne kan være litt stor i størrelsen. 

 

 

Svart, tettsittende peplumkjole med gull”belte”. Denne vet jeg faktisk er fin i virkeligheten også fordi storesøsteren min har den! OBS! Denne finner du også i rød og burgunder. 

 

 

Enda en rød!

 

 

Kjolene fra 300-400 kroner. 

 

Svart paljettkjole, finnes også i rød.

 

 

Julekjoler kan også være i blå. Denne har dyp, fin utringning i ryggen!

 

 

Enda en paljettkjole i fargen burgunder, men finner også i Champagne og Svart. 

 

 

Eeeenda en paljettkjole! I fargen Champagne denne gangen. 

 

 

Svart blondekjole.

 

 

Det finner mange flere kjoler altså, hvis dere ikke syntes disse var noe særlig pene, hahaha. Bare gå inn på nelly.com og let for harde livet! Er dere av den typen som gjerne bruker mer penger på kjoler enn det jeg gjør, så er det bare å fyre løs for de har kjempemange flotte kjoler til en litt dyrere penge også. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg