Christmas wishlist

 

Etter litt inspirasjon hentet fra Lisabeth, tenkte jeg også å lage en julegaveønskeliste! Her kommer det nok til å være mye pole-relatert og diverse andre ting. 

 

Galaxy-settet fra Rad polewear 

Her har dere poletøyet jeg har ønsket meg aller aller mest. Elsker galaxy-mønster og da er dette det perfekte treningstøyet for meg! Link til topp >HER<, link til shorts >HER<. Og forresten, størrelse Small i begge må det bli. Ikke det billigste nei, men !!!!!!!! 

 

 

Gavekort fra Rad polewear, Indi polewear eller Badkitty

Vel, det er vel det enkleste. Da slipper man å kjøpe feil! 

 

 

 

Koreansk kosmetikk

Er det noe jeg har fått hekta på i det siste, er det koreansk kosmetikk. Korea ligger langt foran oss innen kosmetikk og jeg har allerede kjøpt noen produkter jeg for øyeblikket tester ut. De aller fleste produktene har søtt og pent design, det er billig og det er kjempebra! Jeg er usikker på om disse er dyretestet eller ikke, har prøvd å lete litt men det er vanskelig å finne. Jeg har funnet siden roseroseshop.com som selger koreansk kosmetikk og sminke. Derfra har jeg funnet et par ting jeg ønsker meg:

1. Baby choux base (makeup primer/base)

2. Eco Friendly snail CC cream

3. Delight Circle lens mascara (No.1)

4. Etude House Oh my line (eyeliner i fargen black)

5. The style liquid sharp eyeliner 

6. Creammellow lipstick (No.9)

7. Real nature foam cleanser (helst mango)

8. Jojoba oil nail essence 

 

 

Naked 2 palette 


Øyenskyggepaletten fra Urban Decay med farger jeg elsker. Kan kjøpes >HER< fra Kicks eller >HER< fra Sephora. Ikke dyretestet!

 

 

Pole-pleasers 


Her har dere ekte pole-shoooes altså, dette er faktisk drømmen. Føler at om jeg hadde hatt et par pleasers hadde pole-livet vært prikken over i’en, det er virkelig et missing spot i min karriere, hahaha. 

Clear 7 inch fra Bad Kitty >HER<

Pink 7 inch fra Bad Kitty >HER

Tenker at det først blir 7 inch og etter det 8 inch kanskje, må jo prøve meg litt fram. Ikke minst er taket på rommet mitt lavt og det ender bare opp med at jeg slår føttene i taket og ødelegger noe, not cool. Også var det jo dette med størrelse, jeg kan bare si det med en gang; jeg har ikke peiling! Min europeiske skostørrelse er 37, og utfra et bilde på google er min amerikanske skostørrelse 6 1/5, men what??? Det finnes jo ingen halve størrelser (om dere skjønner) på disse! Så jeg aner ikke om jeg måtte gått for en størrelse mindre eller en halv størrelse større. 

 

 

 

Bahama mama


Bronzer/solpudder fra The Balm. Har lenge ønsket meg dette pudderet, og alle jeg vet om som har denne her er fornøyde! Kan kjøpes >HER< fra Coverbrands, billigste prisen og gratis frakt. Ikke dyretestet!

 

 

Softbox blitzer

Disse er faktisk fra Ebay (link >HER<) og kommer på litt over 1000-lappen vil jeg tro (toll er regnet med). Så tipset om disse på Stina’s blogg som selv har disse. Begge følger med, både stativene, softboxene og i tillegg lyslærene og en carrybag. Har alltid hatt lyst til å lage et mini-studio hjemme, siden jeg tross alt vet hvordan dette utstyret fungerer etter å ha gått media også. Og tenk så fine polebilder jeg kunne fått!! Da kunne jeg og Lisabeth virkelig tatt oss en ordentlig poleshoot ute med hennes frittstående stang og disse her, om sommeren vel og merke… 

 

 

Kat Von D Contour kit

Ønsker meg virkelig dette contour-kitet fra Kan Von D! For light skin selvfølgelig fordi jeg er så bleik (</3). Kan kjøpes >HER< eller >HER<. Ikke dyretestet!

 

 

Iphone 6s i rose gold

Sorry not sorry, Android lovers! Jeg er absolutt ikke fornøyd med min Samsung, og jeg kjenner savnet etter iphone er stort. En ny telefon (iphone) står høyt på ønskelista i år ettersom jeg mildt sagt er dritt lei av den jeg har nå. Også er den jo så utrolig fin i rose gold!!! Gull funker også. Trenger ikke egentlig å være 6s, kan være 6. Og nei takk til plus, den er svær og jeg hater telefoner som er gigantiske. Da vet dere det. (Kan vel kjøpes litt overalt, så link gidder jeg å ta med ikke denne gangen).

 

Macbook Pro 13.3″ Retina MF839


Som dere kanskje har skjønt etter ønsket over, er jeg veldig fornøyd med Apple-produkter. Da også Mac selvfølgelig. Det eneste jeg bruker for tiden er en dårlig laptop fra skolen, og grunnen til av jeg bruker den – ene og alene, er fordi min gamle private pc er totalt murstein. Denne her kan jeg ikke laste ned noe som helst på, den har ei stripe midt på skjermen som koster meg penger for å fikse på skolen (jeg har behandlet pcen bra og har ikke ødelagt den på noen måter så nei takk, da får bare stripa være der) og maaange flere ting. Så når skoleåret er over frister det sterkt å kaste den på havet. Nok om det… Adobe programmene fungerer best på mac og har mye bedre kvalitet. Jeg liker Adobe programmene godt og jeg er vant til å bruke dem, det vil jeg også gjerne fortsette med. Riktignok på noe annet enn dette her… 

 

 

Ellers

Penger og musserende vin blir jeg også glad for! 

 

3 kommentarer
    1. Hei! Du kunne ikke skrevet noe om hvor du kjøpte stanga di osv? Har så lyst til å begynne med poledance selv, men vil ikke kjøpe “feil” stang om du skjønner 🙂 Kanskje litt om erfaringer og hva som er lurt når man er nybegynner? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg