Julegavetips…

 

… til meg! Nå har det seg slik at det den 6. februar skal være en workshop på Sometimes polestudio i Oslo med selveste Anastasia Skuhktorova. Seriøst, jeg er 100% blakk. 2 av 3 av de timene hun er der er allerede utsolgt men de vurderer å ordne med flere om det er nok interesse, men da må man nemlig booke for å stå på ventelista. Heerregud altså, det er drømmen! Dette er en once in a lifetime-opplevelse. Å få trene med en av de beste poledancerne i hele verden liksom. 

 


Hahah, goals….. 

 

 

Og jeg har i tillegg sjekket både Norwegian og SAS med fly og sånt og det er faktisk billig å reise den dagen! Max. 800 kroner per fly. På SAS kosta det max. 500 kroner per fly!!! Ber til denne byen her om at jeg snart får meg en jobb, så det faktisk er mulig å erstatte eventuelle sparepenger som blir brukt. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg