Throwback til mine fargerike tider

 

Og med fargerike tider mener jeg selvfølgelig ingenting annet enn håret mitt. 

 

 

Turkist hår. Har hatt turkist hår 3 ganger. Disse bildene er fra jul og nyttårs-tider da jeg gikk VG1, altså for to år siden. 

 

 


Rødt hår. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg egentlig har hatt denne fargen. Har vært veldig glad i rødt hår, og det er kjempefint så lenge fargen er fresh, men jeg blir fort lei og når fargen vaskes ut ser det ikke særlig bra ut på meg iallefall. 

 


Rosa hår har jeg hatt en gang. Dette var i tiendeklasse da jeg ikke akkurat skjemtes over så mye. Inkludert mitt knallrosa hår, ikke det at det var så veldig stygt da! Kunne faktisk tenke meg å ha en lignende farge igjen, bare ikke akkurat nå. 

 

 

Har hatt flere og styggere farger, men likevel. Hvilken farge likte dere best? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg