Nytt år, who cares

 

Haha, neida. Overskrifta var litt slem. Er takknemlig for at jeg har opplevd 2015, og selvfølgelig for at vi har startet med et nytt år; 2016! Hadde en koselig nyttårsaften med middag hos besteforeldrene mine, fakkeltog med tanteungene, litt oppskyting av raketter for barnas del, en hyggelig fest med kjentfolk også videre. Jeg har forsåvidt ikke tenkt særlig mye over at det er et nytt år og at jeg skal bli flinkere på ditt og datt, jeg bare tar dagene som de kommer og gjør de samme gamle rutinene som før. Jeg gjør jo mitt beste, og mer kan ikke forventes! 

 

 

Ble ikke mange av bildene av meg og Mathias som begge ble fornøyde med, men dette her var seriøst de eneste vi ble sånn halvveis enige om, hahaha. 

Noe speilreflekskamera drasset jeg ikke med meg på fest heller akkurat… 

 

For å være ærlig er jeg jo litt spent på hva dette året vil bringe. Hva i alle dager skjer til neste skoleår? Blir det sykepleien? I Stavanger? Et friår? Klarer jeg å skaffe meg en jobb? Who the hell knows? Jeg gleder meg iallefall til å se! Jeg er også spent på om jeg kommer til å være motivert til pole, hvor mye framgang jeg kommer til å få, om jeg kommer til å klare splits, om jeg klarer ayesha osv. Derfor har jeg ikke skrevet noen nyttårsforsetter, for nå vil jeg rett og slett bare la ting skje som de skjer. 

Nå sitter jeg på skolen igjen. Føler det var igår jeg klarte å forsove meg til siste skoledag, skynta meg å gjøre meg klar, dro på skolen og hadde kahoot med klassen og hørte på rektors tale og var suuperglad for å endelig ha juleferie. Og, nå er det over. Men altså, 1. termin har gått veldig fort den også, så jeg satser på at 2. termin går ca. like fort. Jeg vet bare at jeg virkelig må stå på fordi dette er mitt aller siste halvår på videregående! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg