Prøver hardt

 

Selv om det er nærmere 20 minusgrader ute for tiden, er det i det minste sykt fin himmel nå som solen begynner å komme tilbake igjen. Selv om jeg kler på meg alt jeg måtte finne for å holde varmen, går jeg inn igjen etter å ha tatt bilder i maks to minutter, kødder ikke. Prøver iallefall å se det positive i det, selv om det ikke er så lett. For eksempel at jeg kjører til skolen og ikke går (bor en ti-femten minutters gåtur unna tho), men det er faktisk så ille kaldt i bilen og på rattet. Den rekker ikke å varme seg opp noe som helst på den lille stunden det tar å kjøre til og fra skolen, så jeg sitter og hutrer og skjelver i bilen og gleder meg til å komme hjem. For et luksusproblem… 

 

 

 

Haha, vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg skulle jo liksom legge ut flere oppskrifter på julebakst, men nå som jula er over er jeg vel litt sent ute. Får ta det til neste jul da.

Denne vinteren altså. Har lagt meg inn i en boble med stress, rett og slett. Jeg prøver fortsatt å skaffe meg en jobb, jeg er blakk, bilen har masse utgifter (skulle jeg kanskje ha tenkt meg til før jeg skaffa meg den jævla bilen), jeg prøver også mitt aller beste på skolen for å få opp karakterene mine og stresser over at jeg ikke har kunne trene noe som helst fordi jeg er slapp og har den tørreste huden ever. Nå ble det mye klaging her, men hva har man vel ikke en blogg til? Neida, slemt sagt ovenfor det lille leserantallet mitt jeg bare drar ned i dritten. Jeg er i det minste ærlig! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg