Review av mitt 2015

 

Fikk litt inspirasjon da jeg leste Lisabeth’s blogg. Har ikke akkurat skjedd så mye på pole-treningsfronten, men men. 

 

 

Januar

 

Bursdagsfeiring til mine gode venner Lisa og Helene! Det ble limotur og alt, og selvfølgelig hadde jeg kameraet på manuellfokus da vi ba sjåføren om å ta bilder av oss, er-det-mulig?! 

 

Jeg og “min kjære” begynte å tilbringe helger sammen i den velkjente leiligheta. Vi hadde det kjempekoselig! Så på filmer og serier (Prison Break), laget middager, tok bussen til butikken og handlet sammen og generelt hadde det fint i hverandres selskap. 

 

Vi laget epokefilmer på skolen da min gruppe hadde sjangeren tysk ekspresjonisme, jeg hadde selvfølgelig rollen som ei jente som rømte fra et galehus. 

 

 

Februar

 


Valentines day! Nok en gang ei helg i leiligheta med kjæresten. Denne dagen ble det enchiladas til kvelds og Fifty shades of Grey på kino. Jeg var også så heldig å få roser og sjokolade selv om vi hadde lovet hverandre å ikke kjøpe noen ting! 

 

 

Jeg klippet håret skulderkort! Det var herlig der og da, men etter et par måneder begynte jeg virkelig å savne det “lange” håret mitt. 

 

Fikk min aller første pole-shorts og Dry Hands hos Lisabeth

 

 

 

Mars

 

Lærte meg remi sit og fikk dette flotte blåmerket. Litt avskrapet hud også, men sånt skjer. 

 

Var på reggaeton-kurs sammen med Lisabeth!

 

 

April

 


Så var det en tur til vakre Frankrike! Sammen med besteforeldrene mine og lillesøster. Det var en utrolig flott tur, og jeg savner det. 

 

Tre dager før hjemreisen kjørte vi til Barcelona for å overnatte der og reise hjem til Norge derfra. Vi fikk langs den kjente gaten La Rambla og jeg fikk smakt min aller første Starbucks, en chocolate frappucino, det var veldig godt! Er ikke en særlig stor fan av kaffe, så milkshake-lignende ting er jeg veldig glad i. 

 

Photoshoot med Lisa, her i feriegaven jeg fikk hos henne. Den er sykt kul da, selv om jeg ikke bruker den på skolen liksom! 

 

Mai

 

Årets første grillmat-middag. Herlig!

 

Finværet kom og det ble pizza ute på terrassen sammen med kjæresten, søstre og tantebarn! 

 

 

Konfirmasjon til søskenbarnet mitt. 

Jeg og Lisabeth hadde photoshoot. Det var veldig gøy, og det håper jeg vi får til en gang igjen så snart jeg har kommet meg igang med treninga igjen!

 

 

Juni

 

Jeg hadde eksamen i mediefag, og hadde med meg vidvinkel-objektivet hjem. Har lyst på et sånt selv, bildene blir så stilige! I denne perioden drakk jeg en del cola-bokser, det var livet det. 

 

Grillet sammen med Lisa, kjæresten og flere! Iskaldt, og flintsteika ble aldri ferdig på den lille engangsgrillen vi hadde med oss… Men ellers greit, neste gang håper jeg det er varmere. 

 

En siste photoshoot på skolen før det ble sommerferie. 

 

 

På sankthansaften bestod jeg teoriprøven til bil, og hadde en flott dag! Var mye ute siden det var fint vær. På dette bildet hadde jeg og lillesøster satt oss ute med pledd og jordbær i vaniljesaus. 

 

 

Håret mitt ble mørkelilla.

 

 

Juli

 

Jeg og Mathias hadde ettårsjubileum, hurraaa. Forresten har jeg klart å rote bort eller glemme av den genseren der. Savner den AF.

 

 

Dagen etter ble det spontant bestemt at jeg skulle få spiral. Da var jeg ikke så blid. Har seriøst ikke hatt så vondt før. 

 

 

Kjøpte meg heels som var brukt, de er utrolig fine! Problemet er at jeg ennå ikke har hatt muligheten til å bruke dem, bortsett fra et par ganger under trening. 

 

 

Vi (hele family-gjengen som vil si meg, kjæresten, storesøster, hennes kjæreste og tanteungene mine) dro til Luleå i Sverige. En veldig koselig tur, skulle gjerne gjort det samme igjen! Savner det. 

 

 

August

 

Skolen startet igjen, og jeg var klar til å begynne på mitt siste år på videregående! (De skoene er ikke like hvite nå altså). 

 

 

Jeg gikk mange turer til Apeskogen sammen med både lillesøster og kjæresten. Kjenner jeg gleder meg til sommeren igjen, da blir det flere småturer dit! 

 

 

Jeg og Lisabeth trente ute hos henne i finværet! En av de eneste gangene jeg har naila butterfly skikkelig, hahaha. 

 

 

September

 

I august og september var det faktisk veldig fint vær! Dette var en fin dag ute i hagen hos storesøster og hennes lille familie. Her er hun med den minste, lille Emmitt. 

 

 

Russestyret ble dannet, og vi var igang med vår første fest. Nemlig et Neonparty! Her var jeg og Solveig igang med maling av plakater. OBS OBS!!! Aldri få neonmaling på klær eller hendene, det går seriøst aldri bort. Ble sår i hendene etter all skrubbingen. 

 

 

Oktober

 

I denne måneden skjedde det ikke særlig mye egentlig. Dro en tur til Sortland med Mathias, og det var koselig! 

 

Litt pole ble det jo også. 

 

 

November 

 

Daaa var det endelig min tur! 18 år og greier. 

 

 

Lappen ble det også!

 

Jeg, Mathias og Pedro kjørte turer sammen. Denne gangen hadde vi en liten photoshoot i en tunnel. 

 

 

Desember

 

 

Så var det endelig jul. Og ikke nok med det kom det en søv rev på trappa utenfor huset vårt og la seg ned på gulvmatta utenfor garasjen. Den var utrolig søt, og var helt rolig mens vi bare var maks to meter unna den! 

 

 

Også vant jeg ei GHD-rettetang fra Sher panelet!!!! Herregud så glad jeg ble. 

 

 

En del festing ble det også. Nå som jeg er 18 vet dere, det er jo da det er lov å rase litt ifra seg! 

 

Det var en kort (egentlig veldig lang) oppsummering av mitt år! Gleder meg til å se hva det nye bringer. Det forrige året var ikke mitt store pole-år akkurat, var mye sløv og hadde lite framgang. De eneste movene jeg naila var butterfly, kross ankle release, peacock, remi sit også husker jeg ikke flere! SKJERPINGS NÅ MAIRHO. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg