My first tattoo!!!

 

Åhh, nå folkens!!!! Nå har jeg endelig tatovering, ikke en stor en, men det er jo fortsatt en tatovering. Denne gangen ble det på håndleddet og det er like greit, hadde jo egentlig tenkt til å ta på ribbeina først og det er jeg glad jeg venta med for å si det sånn! Gjorde det kjempevondt? Ja. Verdt det? Ja. Skal garantert ha flere tattoos, så dette er bare begynnelsen. 

 

 

Potetbåter ble det også, det er så utrolig godt!!

 

Det ble sløyfetatovering! Jeg elsker sløyfer og har alltid hatt lyst på en sånn her. På ungdomsskolen pleide jeg å tegne sløyfer akkurat der fordi jeg hadde så lyst på en sånn på ekte. Denne er jo selvfølgelig mye finere enn det jeg selv klarte å få til. Åh gud, jeg er så fornøyd! 

Tok tatoveringa på Red Monkey Corp som er Harstad’s one and only tattoo shop. Anbefales! Er det noe dere vil vite mer om angående tatoveringa eller selve opplevelsen, pris osv, er det bare å spørre 🙂

 

7 kommentarer

Siste innlegg