Vinterferie

 

 

Helt greit å ha vinterferie, det syntes jeg. Jobbintervju har jeg vært på, imorgen skal jeg klippe meg og farge etterveksten, på fredag har jeg og søster karneval med kjentfolk og ellers har Anja vært her, så hun var på besøk hos meg både igår og idag. Veldig koselig å prate med henne igjen, vi har alltid kjempemasse å bable i vei om! I dag rørte jeg kameraet for første gang på lenge, og tok noen selfies selvfølgelig. 

 

Resten av dagen vet jeg ikke helt hva planen min er, sikkert bare se Jane the Virgin og spise potetgull, livets glede. 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg