Hair by Halie

 

I kveld har jeg vært kunde hos Helene fordi det har vært lærlingkveld. Håret ble stusset fordi det var ganske slitt i tuppene, farget ettervekst og refresh av fargen i hele håret. Etter det ble det kuret og krøllet. Nå er jeg ready to go, bare trist jeg ikke skal noe mer idag da, hahah….. 

 

Planen var egentlig å lage ombrè, men håret er såpass slitt og mørkt at det hadde tatt evigheter og blitt oransje, så denne gangen ble det ikke sånn. Får heller ta det en annen gang når håret mitt er lysere og sunnere! Som om det kommer til å skje liksom. Neida, jeg skal prøve å ikke slite det for mye ut. Drømmehåret har alltid vært at det skal være langt og ha en kjempeflott farge. Så nå er det bare å spare og stusse litt i ny og ne! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg