Lip kit by Kylie: Posie K

 

Da har jeg også endelig skaffet meg et lip kit by Kylie. Eller, skaffet og skaffet; jeg VANT det! Vanligvis vinner jeg ikke noe i giveaways og slikt, men jeg tenkte at det var verdt å melde meg på likevel hos krist.in, og sjokk fikk jeg da jeg leste innlegget om vinneren og mitt navn stod der. Først tenkte jeg at det var ei annen med samme navn som meg, men jeg sendte melding for å være sikker og da viste det seg at jeg var den heldige vinneren! Hurraaa, nå er jeg stolt eier at mitt første og eneste lip kit i fargen Posie K, og slik ser den ut på meg:

Omg, jeg er såå fornøyd! Den er riktignok ganske mørk på meg fordi jeg er så sykt bleik, men jeg digger den likevel. Kvaliteten er også kjempegod, og jeg har veldig lyst på flere farger også!

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg