No pole

 

Herregud, jeg tror det er rundt to måneder siden sist jeg trente pole. Så umotivert som dette her har jeg aldri vært før, det er ikke lengre slik at jeg ser på en video som er helt “WOW!” og får masse motivasjon og ønsker å bli like flink. Jeg skjønner bare ikke, og jeg er så skuffa over meg selv. Jeg finner ingen nye moves jeg vil prøve, jeg har ikke følt en mestringsfølelse når jeg har trent på gudene vet hvor lenge… De siste gangene jeg trente følte jeg ikke at jeg fikk til noen ting, og da absolutt ikke noe nytt. 

Jeg har jo lyst, det er ikke det. Jeg bare vet at jeg har en ekstrem mangel på motivasjon som jeg prøver å få tilbake, og når treninga blir glemt og skjøvet til side er det absolutt ikke lett. Skole hver dag, i helgene er jeg ofte i huset til besteforeldrene mine og da blir det rett og slett ikke prioritert. Om ettermiddagene gjør jeg også ting, enten det er å gjøre lekser, være sammen med storesøsteren min eller kjæresten og alt slikt. Også tenker jeg alltid “neida, motivasjonen kommer etterhvert, jeg tar det som det kommer”. Men slik har jeg tenkt i to måneder nå… Om ikke lengre! Jeg savner da jeg nettopp hadde startet med pole og gjerne ville trene flere ganger i uka, da jeg var overlykkelig over at stanga var montert opp og klar til bruk. Jeg lærte meg nye spins og hadde det kjempegøy med treninga. Men så BAM, slo ryggen seg vrang. Jeg er ikke akkurat den med best immunforsvar heller, jeg blir lett syk = ingen pole i perioden mens jeg er syk. 

 


Hahaha, good times!

 

Det irriterer meg noe sykt, og det gjør det ikke noe bedre. Jeg trenger sårt treningsmotivasjon-tips altså. Bring it om dere har noen! 

 

2 kommentarer
    1. Kjenne godt igjen den å måtte velge mellom å være sosial og trene haha! Trur du burde starte med å sette dæ enkle mål som “æ skal trene 1 time en gang i uka”, så ser du på ka du har å gjøre og finner den dagen som passe best. Om noen vil finne på nåkka e det bare å si “det kan vi, men det blir etter kl x for æ trene frem til da (:”.
      Om du har gått tilbake noen skritt synes æ det hjelpe å sette som mål å få tilbake de tingan du har mista, typ “første mål e å få tilbake Butterfly, andre mål e å få tilbake superman”.
      Ellers kan du prøve nye ting, ha yoga-økt, leg-day, floorwork eller øve på freestyle, så finner du kanskje ny inspirasjon der.
      Skriv ei lista over alt du kan bra (spins, figurehead, outside leg hang osv) og øv på dem hver for sæ, og prøv å sett dem sammen i en koreografi eller comboa. Noen ganga e det bedre å fokusere på det man allerede kan bra og synes e lett i stedet for å bare streve etter nye ting og kun føle på mislykkethet. Dessuten blir ikke første økta etter den lange pausen så intensiv når du gjør ting du allerede e komfortabel med.
      Good luck<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg