Looking forward to

 

Nå har det vært veldig mange negative innlegg på bloggen her i det siste. Litt FOR mange… Derfor tenkte jeg at istedet for å klage over hvor lite penger jeg har, at jeg er drittlei av skolen og ikke har jobb kan jeg heller skrive et aldri så lite innlegg om hva jeg ser fram til akkurat nå!

 

Yaaas, flip that hair girl. Var egentlig ikke meningen at bildet skulle bli sånn, skulle bare flippe hestehalen fram så jeg ikke så snauklipt ut…

 

– Påskeferie

Nå er det siste dag i uke 10 (wow, tiden går sykt fort) og i uke 12 har vi påskeferie. Det er altså bare tre uker fra vinterferie til neste ferie, og det blir heeerlig. Jeg ser masse fram til over en uke med ferie, der jeg blant annet skal være med Mathias på hytta. Bare ei skoleuke igjen nå, stay strong!!! 

 

– Russetiden og Tromsøtreffet

Nå begynner jeg å glede meg til russetiden. Klær og utstyr har kommet, billett og hotell til Tromsøtreffet sammen med kjæresten er bestilt, og litt shopping håper jeg det blir når jeg først er der. Altså Kicks og New Yorker er det sjeldent jeg er innom, så why not? Elsker å bo på hotell, så det blir kjempestas! 

 

– Sommerferie 

Jeg gleder meg noe syykt til sommerferie, dere aner ikke! Herregud tenk, når jeg endelig er ferdig med videregående, alle prøver og eksamener ferdige og jeg bare kan kjøre hjem og vite at jeg ikke må kjøre tilbake neste morgen. Etter sommerferien aaaner jeg ikke hva som kommer til å skje. Men det får jeg bare ta som det kommer. Sommeren skal iallefall nytes til det fulleste! 

 


 

Resten av dagen skal jeg lese litt i kapittelet i naturfag (som noen kanskje husker strøk jeg på forrige prøve og det skal jeg ikke ha noe av). Etter litt lesing er det rett til Pizzabakeren sammen med kjæresten og en kompis. Det ser jeg også fram til da. 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Rikke: Hei! Jeg kjøpte på skolen da russepresidenten fra Tromsø var innom for å fortelle om treffet, samt. gi russestyret lister som elever kunne skrive seg ned på for å få bestilt billetter. Når tiden var inne, fikk russestyret selve billettene som de ga ut til de som hadde bestilt og betalt 🙂 Hør med russestyret på skolen din, så kan du skrive deg ned på lista! Jeg mener det også er mulig å bestille dem på nettet, men det er jeg usikker på, så vil ikke uttale meg så mye om det. Håper det var til hjelp!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg