Krafttak mot kreft

 

Den første russeknuta er gjennomført, nemlig Krafttak mot kreft! Jeg gikk sammen med to andre, som den frostpinnen jeg er tok jeg på meg ullsokker, fleecegenser, min varme jakke fra Didricksons og hele pakka, likevel frøys jeg som bare det. Ikke nok med det klarte vi å kjøre oss fast i en veldig bratt og glatt bakke, noe som reduserte turen en god del. Jaja, det går jo virkelig til en god sak da. Hadde jeg selv hatt penger akkurat nå, hadde jeg garantert gitt. Litt penger fikk vi jo inn ihvertfall. Og litt er jo bedre enn ingenting! Får likevel litt vondt i meg på grunn av de boligene vi ikke rakk å dra innom, og kanskje noen ventet på oss.. Men men, det er jo heldigvis mulig å sende inn beløp selv om ønskelig. 

 

Og her var jeg veldig lei av å ta bilder som ikke var stygge. 

 

Ja…

 

Om dere ønsker å lese mer om Krafttak mot kreft eller ønsker å donere litt, kan dere besøke nettsiden HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg