Wishlist

 

Herregud så mange ting jeg egentlig trenger/vil ha. Jeg liker å sette opp sånne lister for når jeg er blakk kommer jeg alltid på mange ting jeg trenger, mens når jeg først har penger glemmer jeg av alt og bruker heller pengene opp på dritt. 

 

Først og fremst, NY TELEFON. Jeg lengter så sykt etter ny telefon nå, er så lei av denne her. Mot høsten har jeg hatt denne dritten i 3 år, og den fungerer ikke veldig bra heller. Har ikke vært fornøyd med Samsung egentlig, og vil mye heller bruke iPhone igjen! Skrik ut om dere har en iPhone 6 å selge meg liksom. 


Her er den, mursteinen selv…… Forresten sluker den strøm også, selv om jeg bestandig lukker apper, “renser” telefonen osv. En annen ulempe er at jeg så og si aldri finner deksler til denne, og de to eneste dekslene jeg har hatt (et av dem har jeg fortsatt) har blitt helt ødelagt. Hurra. 
 

 

Sminke. Oh yes, jeg blir aaaldri lei av sminke! Og det er en god del sminke jeg gjerne skulle hatt:

Ei ny vippetang. For ja, min gamle rosa fra H&M suger. Vippetang er jeg faktisk veldig avhengig av, for hvis jeg ikke bruker det står vippene mine rett ut som på ei ku. 

Primer. Rett og slett fordi jeg føler det blir feil med foundation med en gang, må liksom ha noe på først. Ya feel me?

Kat von D contour palette. Altså, denne har jeg alltid ønsket meg. Det er ikke engang vits å si hvorfor! 

Urban Decay setting spray. Jeg har bare hørt flotte ting om denne her. Hvem hater vel ikke når sminken ser jævlig ut etter bare et par timer? Spesielt når man er på fest eller noe. 

Real techniques setting brush. Kosten jeg har nå funker ikke så bra til highlighting og denne har jeg hørt veldig mange bruker til akkurat det! 

Beautyblender. Makeup sponge har jeg jo, men det er ikke en ordentlig beautyblender. Og det hadde vært gøy å se om den er så bra som folk skal ha det til! Jeg bruker jo makeup spongen min ganske mye egentlig, så det hadde vært flott å prøvd noe litt mer “high quality”, hahaha. 

Jeffree star liquid lipstick. Trenger jeg å si noe mer?!?!?! De tre fargene jeg ønsker meg aller mest er Androgony, Redrum og Abused. 

Lip kit by Kylie. Nå har jeg jo allerede et lip kit i fargen Posie K, og takk gud for det! Jeg vil garantert ha flere. 

Øyeskyggepaletter fra Too Faced. Her trenger jeg vel heller ikke si mer. Akkurat nå har de masse salg på Too Faced sin hjemmeside i tillegg, skal legge meg ned å gråte litt. 

Bahama mama. Solpudder fra The Balm, denne har jeg ønska meg utrolig lenge. Har prøvd den hos storesøsteren min også, og den er sykt fin! Både designet og innholdet er digg. 

 

Ellers:

Tørrshampoo. Jeg er ikke en stor fan av å vaske håret mitt hver dag, og bruker derfor tørrshampoo av og til for å slippe unna dette. Nå begynner jeg å gå tom, og har behov for en ny. Gjerne en som også gir litt volum ettersom det tynne håret mitt ligger helt flatt inntil hodet. 

Tannbørstehoder til den elektriske tannbørsten. Dette er faktisk dyrere enn selve tannbørsten, og det er noe jeg aaldri gidder å ta meg råd til, men absolutt bør. Er jo ganske viktig å skifte disse etter man har vært syk, etter sesongskifte osv osv. 

Ny lipsyl. Min lipsyl fra VITA-merket Harmoni syntes jeg ikke fungerer særlig bra. Min store favoritt er Aloe lips fra Forever Living, og det er den eneste som har fungert på mine tørre lepper over lengre tid. Dessverre er den litt vanskelig å få tak i for øyeblikket, og tenker derfor å prøve ut Burts bees i mellomtiden.

Undertøy og sokker. Dette er noe jeg heller aldri gidder å prioritere å bruke penger på. Trenger både hvite ankelsokker (som jeg bruker hele tiden) og ullsokker til de kaldere tider og til turer. Ellers har jeg behov for en del nytt undertøy…

Barberhøvel og blader. Har riktignok barberhøvel, men både bladene og høvler er så sinnsykt dyre. Vurderer sterkt å bestille en prøvepakke med shaibox altså, er så mye billigere, også får man med så mye nødvendig!

Sist men ikke minst: KLÆR. Jeg får aldri nok av klær, og alltid er det plagg jeg føler jeg har behov for. For øyeblikket ei ny svart bukse (de to jeg har for øyeblikket er enten altfor lang eller utvidet og slapp etter vask), ei hvit bukse, flere gensere til hverdagsbruk, en cardigan/jakke til vår og sommer, vesker som ikke er like store som de to jeg har nå og mange flere ting. 

 


 

Så ja, det kan ha sine ulemper å være jente altså, på veldig mange måter. Pengebruk er en av dem!!! Vel, det finnes jo også gutter som bruker like mye og om ikke mer sminke enn det jeg gjør, barberer seg, pusser tenna, trenger undertøy også videre. Men ja, dere forstår poenget. 

Her ble det en god del ting på lista altså, og flere ting er det! The struggle is real. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg