Memory lane – nettsteder og spill

 

Jeg elsker å besøke gamle nettsider jeg brukte å spille mye før, og spill generelt! Her er noen eksempler.

 

Powerbabe

Åh, gud. Bitching og alt mulig. Her var det om å se kul ut også. Man laget seg en bruker og hadde en egen karakter. Husker jeg elsket dette her. 

 

Gosupermodel

Et flertall har vel vært der? Egen modell, masse spilling (motemikser, fotoshoot osv.), forum og generelt masse “gøy”. Kjenner jeg savner denne siden altså, hahaha. Da Gosupermodel var dødsviktig. Her har jeg også en liten historie: Jeg husker en gang på barneskolen jeg ble hentet av sykebilen en ettermiddag pga mistanke om hjernehinnebetennelse. Jeg var veldig syk og følte meg kjempedårlig, husker så godt dette her! De ville egentlig ha meg innlagt, og vi var der til kvelden og jeg nekta. Baaare på grunn av at jeg ville åpne den daglige gaven min i gosupermodel og ikke hadde fått gjort det den dagen, altså…….. Jeg “løy” om at jeg følte meg bedre, for et liv. Heldigvis gikk det bra da, følte meg syk ei god stund etterpå, men jeg ble frisk etter ei uke eller to! 

 

Smileys eventyr

Ja, det var stas det. Et spill om MSN-smileyer. Det gikk ut på at smileyen skulle redde kjæresten sin, og ja. That’s it. Her fant jeg dessverre ingen bilder. 

 

Neopets


 

Tro det eller ei, dette er faktisk noe jeg fortsatt logger meg inn på i ny og ne. Syntes det er sykt gøy, men aller mest fordi det bringer fram mange gode minner! Her har man sin egen bruker med en neopet (altså et kjæledyr) man selv lager. Man må passe på å mate neopeten og gi den luksus, rett og slett. Her må man også spille spill for å tjene neocash, hahaha. Husker jeg og ei god venninne hadde en felles bruker der vi samla inn neocash som bare det, også ble vi hacket… To hjerter knust i tusen knas. Men ellers, her var favorittspillene ice cream machine, hasee bounce, faerie bubbles og mange flere. 

 

Barbie.com

Dette var noe av det første jeg gjorde på internett ever. Med andre ord er det hvordan min internet addiction startet…

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg