Det første steget

 

Nå kan jeg endelig gi meg en klapp på skuldra. Den første poleøkta på gudene vet hvor lenge, har jeg nemlig hatt i ettermiddag! Hadde kjæresten på besøk og han foreslo “kan ikke vi pole litt?”, så endte det med at han var med på oppvarming og litt pole moves, så tok jeg over resten. Det gikk ikke kjempebra, men ikke kjempedårlig heller. Fikk ikke til butterfly (prøvde bare en gang) fordi henda var altfor slippery idag. Hele kroppen egentlig. Fikk til outside leg hang, og det er ihvertfall en ny start. Håper at dette hjalp meg litt med å komme inn i en ny rutine. Selvfølgelig; veldig kjedelig å trene på rommet der senga står klar for soving og avslapning… Studio i Harstad, where u at?! 

Tok dessverre ingen bilder eller videoer fra økta, men her er et fint bilde av meg selv tatt på webcamtoy. Hello Kitty headsetet er på, Stamina-skjorta har vært på siden uttøying, håret er bustete og jeg prøver å lete opp litt ny musikk til pole-trening. Et lite håp om at det kanskje også hjelper litt på motivasjonen! 


 

Huff altså, lengter virkelig etter et studio. Å kunne høre på høyere musikk mens jeg trener (er egentlig et must for meg om jeg skal bli skikkelig into the game), og dette er noe som bare funker når jeg er alene hjemme. Hvis ikke kan jo ikke de over rommet mitt høre hva de tenker engang. I tillegg er det noe helt annet som skjer med innstillingen når man faktisk pakker treningsbaggen, vet at man skal i studio på trening, om ikke delta i en pole class med lærer, et sted med større plass og høyere tak. Nå vet jeg ikke hvor stor etterspørsel det eeegentlig er i Harstad, og noe lån for å starte opp et studio hadde jeg aldri turt å gjøre. I tillegg har jeg jo ikke tatt instruktørkurs osv. 

Eget studio er drømmen, det. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg