Jeg nyter påskeferien

 

 

Mhmmm…. Nok ei uke uten skole, herlig! Det er fint vær for tiden. Sola varmer og det er snø på bakken. Perfekt påskevær! Ikke idag da, nå snør det en del, det er vind og overskyet. Ferien har vært bra fram til nå. På lørdag var jeg ute sammen med Mathias og flere, på mandag var jeg sammen med Lisa hos henne ei stund før vi bestemte oss for å spise pizza sammen med kjæresten og en kompis. Igår var jeg i Folkeparken sammen med mamma, lillesøster, storesøster og tantebarna. Etterhvert ble jeg med storesøster hjem, der vi laget hjemmelagde marinerte potetbåter, greske kjøttboller og tzatziki-dressing. Det var himmelsk! 

 

 

Ulempen: jeg har vasket vinterjakken min for første gang (jeg fulgte vaskeanvisningen og alt), MEN likevel kom det store oransje flekker på den, noe det ser ut som er gjort av blekemiddel eller klorin. Men jeg vet 100% at jeg ikke har sølt noe som helst på jakken. Så den må nå sendes tilbake til “der den kom fra”, huff for et stress… Jeg aner ikke hvordan varm jakke jeg kan bruke i mellomtiden (de sa det kunne ta 2 uker før den kom fram til dem, og SÅ begynner de å undersøke jakken, for så å sende tilbake den samme eller en ny, som igjen tar 2 uker = jeg trenger en annen vinterjakke i over en måned. Jeg får vel finne ut av det! 

Resten av ferien skal også nytes. I morgen drar jeg og kjæresten til hytta hans i to dager (uten vinterjakken vel og merke), og på lørdag skal jeg dra ut sammen med Lisa. Etterlengtet altså! Lenge siden vi har dratt ut “alene” sammen, så det ser jeg fram til. Har allerede vært på vinmonopolet, hahaha. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg