What to say

 

Nå har det vært stille på bloggen i noen dager. Rett og slett fordi det skjer veldig lite interessant i livet mitt akkurat nå. Hverdagen består av skole, russestyret, russeavisen og kjæresten. Egentlig. Det er det meste som skjer. Jeg kan jo ikke akkurat oppdatere bloggen hver dag med innlegg om hva slags skoleoppgaver jeg har for tiden, hva vi diskuterte på russestyremøtet, hvordan avisen skal bli eller hvilken episode med Chuck jeg og kjæresten så i går ettermiddag liksom… 

Jeg får vel bare ta det som det kommer, og lesertallet er utrolig ujevnt fra hver uke ettersom jeg ikke poster innlegg hver dag. Etterhvert håper jeg det endrer seg, og at jeg får en ordentlig rutine på det. Blogging er jo veldig gøy, syntes jeg! Det er tross alt noe jeg har drevet med siden barneskolen (kødder ikke engang). 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg