Trodde det var onsdag, jeg

OMG, så herlig det var å våkne idag å tenke at det allerede er helg etter skoledagen imorgen. Jeg som har tenkt at det ennå er to dager igjen! Været er fint og flott, selv om det snødde litt idag. Heldigvis ikke den type snø som la seg ordentlig på bakken, og det tinte fort vekk igjen. Håper så inderlig vinteren er over. Vet at jeg ikke bør håpe for mye da. Det har nemlig skjært seg flere ganger… For eksempel i fjor da jeg var i Frankrike og skulle komme hjem 10. april, og hørte de flotte nyhetene hjemmefra om at været var topp og at snøen hadde smelta og alt mulig. DAGEN jeg kom hjem dalte det ned masse snø, og da mener jeg masse! Er såklart litt bekymra for at det samme skal skje i år også. 

 


 

Ellers venter jeg en pakke fra Douglas. Selvfølgelig måtte jeg benytte sjansen når hele butikken hadde 25% rabatt! Jeg slo til og kjøpte meg en etterlengta ny parfyme (favorittparfymen jeg har nå er så og si tom), sminkekost til highlighting, solpudder, en neglelakk og ny lipsyl. Så, alt dette var faktisk noe jeg trengte og ikke bare fant ut jeg ville ha der og da. Bortsett fra neglelakken da, det var bare for å fylle inn så jeg fikk gratis frakt. Åhhh, jeg bare elsker følelsen når pakken endelig kommer i posten. Gleder meg vilt faktisk, hahaha!

Jeg har en del å glede meg over for øyeblikket. Blant annet pakken fra Douglas jeg håper snart er her, imorgen blir det tapaskveld hos storesøsteren min og imorgen starter jeg på skolen klokken 9 istedet for 8. Halleluja! Kanskje jeg for en gang skyld rekker å sminke meg før skolen også…

Ha en fin kveld videre! Hilsen den “positive Mairho”. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg