En ny plage?

 

Hahaha, nå skal jeg seriøst slutte å se så mye fram til ting. Mitt forrige innlegg var jo et skikkelig gladinnlegg om hvor mye jeg så fram til helg og alt mulig, vel… Jeg måtte dra to timer tidligere fra skolen på fredag. Herlig, tenker dere kanskje. Det tenkte ikke jeg for å si det sånn, alt startet med at jeg så lysglimt overalt og så mindre og mindre generelt. Dette var midt i undervisninga. Jeg ante ikke hvorfor det skjedde, men så begynte jeg å kjenne hodepinen gradvis komme. Migrene da. Men neida, helg var veldig greit uansett ettersom jeg slapp å få for mye fravær. Man vet jo aldri når man blir syk eller når tid ting skjer generelt. Jeg vet jo at jeg må holde meg hjemme fra skolen i morgen fordi jeg ennå ikke har blitt bedre. Utrolig kjipt og slitsomt, men sånn er livet. 

 


 

Tapaskveld ble det iallefall på fredag fordi jeg følte meg litt bedre om kvelden, thank god. Maten var helt sykt god! Resten av helga har jeg for det meste slappet av og sovet mye. Håper så inderlig dette ikke er noe nytt jeg blir plaget med. Har jo hatt migreneanfall før, men det var i 2013. Får håpe det blir lenge til neste gang! Helst aldri igjen, da. Nå skal jeg legge fra meg pcen fordi jeg sliter litt med å se, det er så ekkelt. Ha en fin dag videre, og det er på dager som disse jeg virkelig ikke skjønner hvorfor jeg ikke setter mer pris på det når jeg er frisk… 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg