Plaster på såret

 

 

Oppdaterer fra senga, og jeg er ennå i dårlig form. Fikk iallefall tatt det store steget og dusja idag, det kan jeg si dere var noen dager siden… De som selv har hatt migrene forstår meg sikkert godt. Egentlig skulle jeg ta vaksine idag, en det blir utsatt til neste uke. Heldigvis er formen litt bedre til nå, men plutselig kan jeg få nye “anfall”. Jeg var nødt til å dra på butikken en tur tidligere idag for å kjøpe frukt, for jeg følte virkelig jeg trengte å spise noe sunt. 

 

En veeeldig god tropisk smoothie med mango, ananas, vaniljeyoghurt osv. 


Og sånn ser jeg altså ut. Ser sykt sliten ut, rød og mørk rundt øynene og bleik som vanlig da.  

 

OG!!!! Da lillesøster kom hjem fra skolen idag ble jeg overlykkelig når jeg så hun holdt en mintfarget pakke fra Douglas. Er suuperfornøyd med innholdet som var parfymen Alien, Bahama mama-pudderet, setting brush fra Real techniques, en neglelakk i rosa metallic-farge og en lipsyl fra Burts bees. Aner ikke hvordan jeg har klart å bestille en setting brush i mini-versjon da… Men faktisk er det like greit, for da kommer jeg til på de mindre stedene som under øyenbryna, på amorbuen og sånt! Gleder meg til å teste ut sminken, som forhåpentligvis blir imorgen når jeg skal delta på skidag (jeg skal ikke gå på ski altså, bare chille). 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg