Hello winter?!

 

 

Gjett hva jeg så ut vinduet da jeg våknet idag? SNØ :))))))))))

Som sagt tidligere, så var det nesten for godt til å være sant med våren som var så godt igang. Tviler sterkt på at det er noe snø som legger seg på bakken lenge, men er det minusgrader om nettene er det jo ikke for usannsynlig heller. Jeg som var så glad jeg slapp å fryse liksom… Og nå har jeg ikke noe vinterjakke å bruke fordi jeg måtte sende inn den forrige, så da håper jeg for all del at snøen forsvinner asap. 

 

Nå kommer det litt bilder fra hytteturen sammen med kjæresten i påskeferien. Alle er 100% uredigerte forresten. 

Dangerous

 


 

Ellers tok jeg vaksine mot hjernehinnebetennelse idag. Den var ikke noe vond overhodet, men jeg grua meg ikke så veldig heller. Er litt øm i armen akkurat nå, og jeg fikk beskjed om at det var en mulighet for at jeg kunne få hodepine eller feber. Og det håper jeg heller ikke skjer! Ha en fin kveld videre, jeg kjenner meg veldig trøtt faktisk. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg