NYX soft matte lip cream review

 

Igår ankom min første soft matte leppestift fra NYX cosmetics. Jeg bestilte den fra Coverbrands, og jeg valgte den rosa fargen Ibiza


 


 

Fordeler:

* Den lukter veldig godt! Ikke helt karamell liksom, men litt mer vanilje. 

* Den er billig. På Coverbrands betalte jeg 79 kroner og gratis frakt!

* Fargen er fin, men kanskje ikke noe som passer til absolutt alt. 

* Den tørker ikke ut leppene for mye, slik at det flasser og leppene blir ekstremt tørre. 

 

Ulemper:

* Den bruker rundt en halvtime på å “tørke” ordentlig til å bli matt. 

* Den setter såkalte lipstick stains på glass og slikt, spesielt under den halvtimen med tørking. Når den har blitt matt er den helt ok på det stadiet. 

 

Konklusjon:

En grei matt leppestift. Med tanke på hvor billig den er, er den egentlig ganske bra! Kunne nok kjøpt flere, men er ikke noe jeg med sikkerhet hadde turt å brukt en kveld ute der man drikker og kanskje helst ikke vil vente en halvtime med å drikke noe etter hver gang man fyller på mer farge. Tror ikke det er det største problemet så lenge man drikker av sugerør da. 

Dette er et produkt jeg ville kjøpt igjen altså. Det er billig, har noen flotte farger å velge mellom, lukter veldig godt og er ganske lett å påføre også! 

 

Karakter: 4/6 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg