Jeg fikk jobben!

 

 

NÅ FOLKENS!!! Nå har jeg endelig oppnådd det jeg leeenge har lengtet etter, nemlig å få en jobb! I dag hadde jeg min første prøvedag på Peppes Pizza her i Harstad, og det ble bestemt at jeg skal jobbe ordentlig heretter. Herregud så glad jeg er, og ikke minst sliten og øm i føttene etter å ha stått og gått rundt hele tiden. Men tiden gikk fort, det var alltid noe å gjøre og det er virkelig verdt det. Endelig blir det jobberfaring og lønn, sånn at jeg kan betale utgiftene mine selv. Som til nå bare er forsikringa til bilen og sånn, men men. Da blir det mer til sparing og sminke, hurraaa! 

 

Er så greit å slippe å oppdatere meg på utlyste stillinger flere ganger hver dag. Ikke minst å slippe å stresse med å ha dårlig råd, og generelt stresse med å finne meg en jobb. Etter to år med leting, søking og intervjuer, fiiinally. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg