Fine sunday

 

 


 

Jeg har faktisk en grei søndag for en gangs skyld. Ting i livet begynner plutselig å virke mer stabilt når jeg vet jeg kommer til å få inntekt. Er bare skikkelig gira og skulle ønske jeg kunne jobbe enda mer liksom, hahaha. Skal en tur til storesøster nå snart. Litt rart at storesøsteren min som er 6 år eldre enn meg er en av mine aller beste venner, og jeg tenker sjeldent over at vi er søstre egentlig. Også får jeg jo selvfølgelig også vært litt sammen med tantebarna mine, så det ser jeg iallefall fram til. Ha en fin søndag! 

 

3 kommentarer
    1. Kjekt å ha en inntekt. Håper selv på mer jobb snart (:
      Og så koselig å ha et slikt søster forhold. Selv er jeg og søsteren min veldig nære, og akkurat som venner vi og ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg