Omg, I poled

 

I går hadde jeg min første pole-økt på lenge (flere måneder siden sist), tro det eller ei altså. Egentlig skulle jeg øve til prøven i historie på torsdag, men… #priorities 

Spørsmålet er; kommer jeg nå inn i en skikkelig bra rutine som før, eller blir dette ei once in a lifetime- poleøkt også går det flere måneder til neste økt? Jeg tok bare litt bilder under uttøyinga, men ingenting under selve treninga. Jeg filma litt men altså….. Det vistes virkelig at det er noen måneder siden sist ja. 

 


Screenshots fra videoer. Jeg orket ikke å skifte til trenings-bh, sorry not sorry. Selve videoen kan dere se på instagramen min som heter Mairhom

 


Hahahaha, dette ser helt sykt rart ut. Ser ut som ei katt eller noe. MEN, hvem skulle trodd jeg klarte å nå bakken når det er ages siden sist trening? Greit det da. 

 


Åååh, dette her gjør så vondt! 

 


 

I dag kjenner jeg det godt i magemusklene, litt i føttene, og iallefall mellom føttene etter det jeg gjorde på videoen sykt mange ganger på rad etter hverandre. Er faktisk overrasket over at jeg ikke har et eneste blåmerke! Er bare veeeldig øm, og det er vel ille nok. Jeg får vente med å trene igjen til det har blitt bedre, husker jo bare hvor vondt dette her var da jeg startet med pole.  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg