Årets russekort!!

 

I morgest var jeg hos tannlegen, og slik gikk det: null hull, det blir mest sannsynlig plass til visdomstanna som har begynt å komme opp, jeg brakk meg faen ikke EN gang under røntgenbildene!!!!! Og denne gangen dro jeg uten bestemor med meg, begynner å bli voksen med andre ord. Neida…. 

 

Så var det rett til skolen, og iløpet av skoledagen fikk jeg tilbake nynorsktentamen som jeg fikk 4 på, fornøyd! Etter skolen klokken 2 var det bare å hive på seg arbeidsklærne og kjøre til byen for å jobbe. Da ble det jobb fra 3 til 11, så gjett hva? Jeg er sykt sliten. I morgen er timeplanen full, så mye at jeg nesten gruer meg. I tillegg til storfest om kvelden. Go hard or go home liksom.

 

Ellers tenkte jeg at jeg skulle vise dere mitt russekort i år!

 

Oooog her er et fint og flott bilde av meg og Mathias. 

 

Håper dere er klare for russetida, det er ikke jeg! :))))))))))))) 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg