Jeg har fått briller

 

 

Å jada, brilleslange har jeg blitt. Neida, briller er fint det. Og det er ikke så ille da, det er bare lesebriller vel og merke. Synet mitt er ikke så altfor ille, men det er nok til at øyene anstrenger seg så mye at jeg blir sliten, får hodepine og vondt i øynene. Derfor skal jeg bruke brillene når jeg er på skolen, noen ganger på jobb og ellers når jeg sitter hjemme med pcen. Jeg er langsynt og har skjev hornhinne på det ene øyet, og høres vel nok brutalt ut, men det er ikke det egentlig. Ser en del dårligere på det ene øyet, men det er visst normalt. Kult at brillene er Gucci da, the real deal. 

 


 

Så ja, slik ser jeg altså ut med briller. Da jeg var hos optikeren prøvde vi en del forskjellige innfatninger, men falt alltid tilbake til disse. Dere vet, Gucci. Men neida, jeg visste faktisk ikke at det var Gucci før etter ei stund. 

 

Og for å gi en liten oppdatering, så er russetida over. Jeg har ikke gjort så mye spesielt. Slippet var det beste, og det var det liksom. Har for å være ærlig har jeg kjeda meg ganske mye. Det eneste positive er at jeg aldri har følt meg så berømt som jeg gjorde da. “Kan æ få russekooooort?”, var noe jeg stadig hørte for å si det sånn. Men det var koselig da, for all del. Dessverre glemte jeg å ta med resten av russekortene mine til russetoget, og dermed har jeg over halve boksen igjen… Også var jeg jo på Tromsøtreffet sammen med kjæresten da, var bare veldig kjipt han var syk, og jeg var kvalm og dårlig veldig ofte. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg