Jeffree star cosmetics: Liquid lipstick review

 

 

 

Folkens. I går kom min aller første liquid matte lipstick fra Jeffree Star cosmetics. Jeg digger Jeffree, og har hatt lyst til å prøve sminken hans lenge. Fargen heter Celebrity skin, og er en nude farge med peachy undertone. Jeg var faktisk redd fargen skulle bli for mørk for meg, men det ble den ikke! 


Her har dere min lille, men fine samling. 

 

Fordeler:

* Den lukter godt når man påfører den på leppene. 

* Den holder bra, fikk meget lite lipstick stains på vannglasset mitt etter leppestiften var tørket og blitt matt!

* Fargen er veldig fin og passer til flere forskjellige hudtoner. Som sagt ovenfor trodde jeg denne skulle bli veldig mørk til meg, og det ble den altså ikke. Derfor er jeg superglad i fargen!  

* Jeg liker designet på leppestiften godt! Det har et eget preg og er veldig rosa. 

* Produktet er vegansk og er ikke testet på dyr. 

 

 

Ulemper:

* Den er veldig flytende, og dermed er det litt vanskelig å få et nøyaktig resultat. Føler liksom jeg må be til høyere makter før jeg tar den på for at ingenting skal skli ut i kantene, haha.. Men neida. Øvelse gjør mester! 

* Den lukter derimot ikke så godt når man lukter på selve børsten når man åpner den. Men så er jo bare dette når jeg fysisk LUKTER på kosten da, og det gjør jeg jo ikke hver gang jeg skal bruke den liksom. 

 

 

Karakter: 4/6 

Konklusjon: Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne gitt denne en høyere karakter. Jeg er såå hyped på Jeffree Star og hans sminke, men dessverre kan det ikke bli mer enn 4 denne gang. Som noen kanskje husker ga jeg også karakter 4 til NYX soft matte lip cream, til tross for at den faktisk var lettere å påføre og lukta bedre enn denne, OG billigere. Det jeg liker bedre med denne er fargen på produktet, hypen rundt merket, holdbarheten, at den tørker raskere og selve kosten. Hallo, det er Jeffree Star liksom! Når det kommer til vanskeligheten med å påføre produktet fordi det er så flytende, tror jeg det er en vanesak. Har jo sett sminkevideoer på youtube der folk gjør det ti ganger raskere enn jeg klarer nå! 

Jeg vil garantert ha flere farger også. Denne er en farge jeg godt kan bruke til hverdags, og jeg ønsker meg enda flere! Dette er blant annet: Abused (den er mørkeblå, nesten svart. Den er sykt kul da, og dette er mest noe jeg kunne brukt på enkelte fester eller på photoshoots). Redrum, hallo den syke rødfargen!! Masochist, Doll parts, Scorpio og Gemini er ellers farger jeg ønsker meg. Og imorgen kommer det første release av highlighterne Skin Frost. Jeg kan love dere jeg har så sykt lyst på en i fargen Ice Cold! Det får bli en annen gang, for jeg har nemlig bensin og regninger å betale. Hurraaaa. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg