Videregående = over

 

 

Nå er jeg helt ferdig med alt av pensum og eksamener på videregående skole. Det føles herlig, men jeg klarer enda ikke helt å fatte det! Det er ganske sykt at jeg får utdelt vitnemålet mitt på avslutninga om ei uke og har studiekompetanse deretter, shit altså. Jeg klarte det faktisk! Påbygg-året har vært vanskelig, men ikke sånn helt sykt. Jeg kan jo innrømme at jeg har vært ganske sløv gjennom hele året, hatt lite motivasjon og ikke fulgt like godt med i timene til tider, MEN snittet ligger til nå på 3,4. Jeg sier meg fornøyd altså! I går hadde jeg muntlig eksamen i historie, og temaet mitt var den russiske revolusjonen. Det gikk helt greit og jeg fikk 4, men temaet syntes jeg var vanskelig å sette meg inn i. 

 


 

Skoleåret har gått veldig fort, iallefall de siste par månedene. Russetiden og eksamenstiden fløy forbi som et vindkast, og nå er det over. Jeg har absolutt null peiling på hva høsten vil bringe. Skole her? Skole i Trondheim? Friår? Jeg får vel bare vente å se! 

 

 

Ellers har jeg og Mathias vært en tur på Sortland, og her har dere et fint bilde av meg på butikken.

 

Meg i et nøtteskall. Helt seriøst. 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg