Et steg videre i livet

 

 

Jeg er ferdig med videregående skole. Jeg har studiekompetanse. Herregud, tenk det! Jeg kan gjøre “hva jeg vil” nå. Selvfølgelig har snittet mitt en del å si hele tiden da, og jeg er spent på hva det endelige snittet er. Egentlig er jeg jo ikke sikker på hva jeg vil. På en side føles det tryggest å studere sykepleie her i hjembyen til høsten, men på en annen side føles det best å flytte til Oslo for å gå på makeupskole for et friår og deretter sykepleie eller politihøgskolen. Grunnen til at jeg ønsker å gå på makeupskole er fordi jeg har stor interesse for det, også er det greit for meg å ha en ekstra utdanning i baklomma. Jeg får rett og slett bare se hva tiden viser meg. 

 

 

Ellers bør jeg slutte å høre så altfor mye på andre, og heller begynne å tenke selv. Det viktigste er tross alt veien jeg selv vil gå. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg