NYX lingerie liquid lipstick review

 

 

Etter å ha ventet i flere måneder, dukket endelig NYX lingerie i fargen Push up opp i postkassa. Grunnen til at jeg måtte vente så lenge var absolutt ikke nettsiden jeg bestilte fra sin feil, det var leverandørene til NYX, altså Loreal. De hadde “lovet” å sende ut NYX-produkter til en viss tid, men hadde ikke klart å forholde seg til dette og var dermed treg med å sende ut. Uansett så må jeg si meg skuffet over dette produktet. 

 

Pris: 109,- på Coverbrands.no 

 

 

Fordeler:

* Fargen er fin. 

* Den tørker raskt. 

 

Ulemper:

* Fargen er ganske svak, og den må bygges en del opp før man sier seg fornøyd.

* Jeg føler selv at den er en klissete på leppene, også i lang tid etter påføring. 

* Den skiller seg raskt etterhvert, noe som ikke gir et fint resultat. 

 


 

Konklusjon: Ikke et produkt jeg ville kjøpt igjen. Prisen var helt ok, men kvaliteten var ikke som forventet. Derfor må jeg si meg ganske skuffet over denne. Fargen er kjempefin på leppene, men resultatet ser ikke særlig bra ut når den begynner å skille seg. Dessuten må jeg si kosten var ganske rar, men det vil jeg si hverken er en fordel eller en ulempe. Syntes NYX matte lip cream er bedre enn denne her da! 

 

Karakter: 2/6

 

Her har jeg sammenlignet med Jeffree Star sin Celebrity Skin. For å si det sånn, jeg liker konsistensen og fylden på Jeffree’s litt bedre…

 

7 kommentarer

Siste innlegg