Lengter

 

 

Jeg lengter etter ferie nå. Jeg har hatt fri fra jobb i akkurat en uke, men har ikke gjort noe som helst rett og slett fordi lommeboka sier nei. Utrolig kjipt! Et år sier jeg bare, da blir det ferie. I dag har det vært overraskende bra vær her i den lille byen i nord. Jeg har sittet ute en god del idag og lest. Faktisk har jeg begynt å lese bøker! Jeg leste ut “Et helt halvt år” på bare en og en halv dag. Nå har jeg begynt på etterfølgeren som heter “Etter deg”. Ellers har jeg en handlepose fullt av krimbøker som jeg skal få låne av mamma. Faktisk digger jeg det, for man skaper seg et eget bilde av hvordan alt ser ut, både miljøet rundt, personer og handlingen. Jeg har enda ikke prøvd å lese krim, så det skal jeg iallefall teste ut! Det er virkelig nå jeg skjønner hvor mye jeg trenger brillene mine når jeg leser da.

 

 

Jeg vil dra til et annet sted for å oppleve annen natur og andre mennesker. Selvfølgelig vil jeg veldig gjerne dra til sydenplassene, men jeg hadde vært like glad for en tur til England, Skotland, Irland og slike steder. Men, Kreta er virkelig plassen jeg vil til akkurat nå om det skulle vært syden og hvite strender. Det virker som en fantastisk fin plass! Siden jeg vil gjøre mest mulig ut av en eventuell tur dit, vil jeg vente til jeg har spart nok til å kunne bo på et fint sted og gjøre masse ting. Kanskje neste sommer? 

 

En ting som har skjedd siden sist er at jeg har klippet håret! Jeg har ingen bilder av det for øyeblikket, men det skal jeg altså dele med dere så snart jeg har mulighet. Merker at det begynner å bli sent nå, men sånn blir det hver eneste ferie jeg har. Regner med jeg kanskje vokser det av meg etter noen år! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg