Jeg skal promotere Blivakker!!!

 

 

Som mange av dere har forstått, er jeg veldig glad i kosmetikk og spesielt sminke. For ei uke siden satt jeg og snakket med lillesøsteren min, da hun plutselig utbrøt “Du! Har du lest dette her?”, mens hun vridde telefonskjermen hennes mot meg. Der leste jeg at Blivakker trengte promotører til å legge ut bilder og videoer med deres produkter. Jeg slo opp pcen med en gang for å undersøke nærmere. Et par timer og mailer senere, ble det bestemt at jeg skal teste ut noen matte leppestifter og jeg er i ekstase!

Jeg har fått dem i postkassa nå, og er gira på å teste dem ut. Siden jeg har vært syk har jeg ikke hatt mulighet til å sminke meg, derfor har jeg enda ikke fått testet dem ut. Idag er leppene mine ekstremt tørre så jeg orker ikke å bruke noe på dem, da blir det seende stygt ut uansett hvilken leppestift jeg bruker. 

 


 

Forresten, om dere så bildet av de stygge flettene mine for to dager siden, ble dette resultatet. Ikke så pent med andre ord, men det får duge. Stay tuned!!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg