No tattoo yet

 

 

Huff da, dere. I dag var egentlig dagen jeg skulle ta ny tatovering, men hva tror dere jeg våkna opp med i går morgest? Et aldri så lite migreneanfall. Jeg føler meg ikke så veldig bra i dag heller, og måtte derfor få utsatt timen. Heldigvis slipper jeg å vente så lenge da, bare 10 dager! Tenkte at det var lurest av meg å utsette når jeg føler meg som jeg gjør. Jeg vil jo helst føle meg frisk og rask slik at jeg ikke må gå derfra med en halvferdig tatovering liksom. Jeg vet jo godt hvor vondt det gjør å tatovere seg, så det hadde vært meget ille med et migreneanfall på samme tid. Kjipt er det, men det blir best sånn! 

 

Jeg skal kanskje på jobb i ettermiddag/kveld, så nå sitter jeg i senga med en episode Keeping up with the Kardashians og må kanskje begynne å tenke på å spise litt. Skal selvfølgelig oppdatere dere når jeg har tatt den nye tatoveringa. Snakkes!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg