Absolute New York- lips

sponset

 

Endelig fikk jeg tatt meg tid til å prøve leppestiftene jeg fikk fra Blivakker! Jeg må på forhånd beklage, har hatt tørre og såre lepper i det siste, noe som kan vises på bildene. Men nå begynte det virkelig å bli på tide altså! Det er fire farger, her er resultatet:

 

Fargen Nude. En lys peachy nudefarge. 


 

 

Fargen Brown. En nudefarge som minner meg litt om både Jeffree Star sin Celebrity Skin og Nyx Lingerie i fargen Push Up. 

 

Fargen Old Mauve. (Min favoritt!!!) En mørk lillarød farge som nesten kan se svart ut på lang avstand, I like! 

 

 

Fargen Purple Heart. En mørk farge som er kaldere og mer lilla enn Old Mauve. 

Huff, bustete bryn… Vurderer å prøve eyebrow gel for å få hårene til å samle seg bedre, men er usikker på om det er verdt det. Skrik ut om dere anbefaler noen! 

Hva syntes dere om fargene? Har dere prøvd disse leppestiftene? 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg