I can relate to this

 

 

 

Disse tingene kjenner jeg meg virkelig igjen i. Den mascara-greia skjer HVER gang jeg har tatt på øyenskygge først, og jeg skjønner ikke hvorfor? Det skjer nesten aldri når jeg ikke har på øyenskygge eller noe, og med en gang jeg har fått en perfekt blendet skygge klarer jeg å grise med enten liquid liner eller mascara! The struggle is real. Elsker forresten sånne her bilder, og har lagret utrolig mange av dem. Følger en del kontoer på Instagram som legger ut sånt, det får humøret mitt til å stige i hverdagen! Rop gjerne ut om dere vet om flere kontoer som poster litt morsomme bilder. I need it!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg