Min nyeste tatovering

 

 

Det stemmer, igår fikk jeg endelig tatt min andre tatovering! Denne gangen ble det blomster hele veien rundt sløyfa jeg allerede har på håndleddet. Den gjorde mildt sagt vondere enn sløyfa fordi den er større, tok lengre tid og er nærmere bein. Jeg er veldig hoven og bare det å bevege litt på arma gjør vondt. Selvfølgelig blir det jo bedre, så jeg får bare “bite i det sure eplet” som jeg pleier å si. 

 

FØR skyggelegging. 

 

ETTER skyggelegging. 

Hahaha, det er så rart å se hvor grå sløyfa ser ut i forhold til blomstene som er helt fresh. Det går seg til etterhvert da, og jeg er helt sykt fornøyd! Det er utrolig rart å se noe større der i sidesynet, men veldig herlig også. Nok en gang var det hos Tommy på Red Monkey her i Harstad jeg tatoverte meg, og jeg er like fornøyd som forrige gang! 

 

Bedre bilder kommer sikkert etterhvert som hevelsen har gått ned og den har begynt å heale! 

 

6 kommentarer

Siste innlegg