Går det mot bedre tider?

 

 

Jeg håper det. Det går mot høst på alvor, noe jeg vanligvis ikke liker. Men i år har jeg ikke særlig mye imot det. Det er som det er. Jeg skal begynne å jobbe i barnehage, går ikke på skole og jobber ikke lengre som servitør. Livet mitt har endret seg, og det var langt fra sånn her jeg så for meg det kom til å bli. Jeg var et stressvrak som følte et sterkt behov for å vite hva som skulle skje nå til høsten, og jeg hadde så mange forskjellige muligheter. Skulle jeg flytte? Skulle jeg bo her og studere? Alt var så usikkert, men nå vet jeg. Dette året blir et friår med jobbing, sparing og mest sannsynlig personlig utvikling. Dette året vil jeg nyte livet, jobbe, bruke tid på å finne ut hva jeg vil gjøre med livet mitt og ikke minst slutte å bekymre meg så innmari mye! 

 

 

Jeg har gjort meg bedre kjent med utdanningsmuligheter rundt omkring i Norge. Blant annet NTNU i Trondheim, Universitetet i Stavanger og Universitetet i Oslo. Egentlig var det meningen at jeg skulle ta opp to fag, men det ser det ikke ut til at det blir noe av ettersom det kanskje ikke er mulig i det hele tatt. Jeg skal forhøre meg litt mer før jeg sier noe sikkert, men jeg ser på poenggrensene at jeg kan ha sjansen til å studere NOE ihvertfall. 

 

 

 


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg